درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

نویسندگان

ابر برچسبها

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :سوین نوری
تاریخ:جمعه 23 آبان 1393-11:55 ق.ظ

پایان نامه بررسی احکام فقهی زکات از منظر قرآن و تفاسیر شیعه و سنی

پایان نامه بررسی احکام فقهی زکات از منظر قرآن و تفاسیر شیعه و سنی

قیمت:1400000ریال

    موضوع پایان نامه :

پایان نامه بررسی احکام فقهی زکات از منظر قرآن و تفاسیر شیعه و سنی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده:

زكات پس از نماز، از فروع بسیار مهم دین اسلام است. همراهی زكات با نماز در بسیاری از آیات ، بیانگر این است كه نمازگزار تا از سَرِ اخلاص و عبودیت زكات ندهد، نمازش پذیرفته نیست و به عرش نخواهد رسید. برای رسیدن به جامعه نمونه اسلامی، باید دیدگاه های دین اسلام را در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... بررسی و بر اساس آن ها، راهكارهایی عملی در این زمینه ها ارائه كرد. پرداخت زكات و مصرف آن در امور تعیین شده، در محرومیت زدایی تأثیر بسزایی دارد. یكی از وظایف اصلی حكومت های اسلامی در طول تاریخ نیز جمع آوری زكات و رساندن آن به دست محرومان بوده است.
فقیهان بزرگ اسلام در كتاب های خود، زكات را یكی از اركان اسلام و از واجبات دین شمرده و منكر زكات را (با آگاهی از وجوب آن) كافر دانسته اند. حتی برخی از ایشان، با استناد به احادیثی، خودداری كننده از پرداخت زكات را ) گرچه كم باشد( كافر خوانده و گفته اند كه وی یهودی و نصرانی می میرد.
زكات كه گاه در قرآن كریم و متون روایی از آن به صدقه تعبیر شده است، شامل گندم، جو، خرما، كشمش، شتر، گاو، گوسفند، سكه طلا و نقره می شود. درباره این موارد، در جای خود توضیح كامل و كافی داده خواهد شد. مسلمان با پرداخت زكات، اموال خود را پاك می سازد و از آثار مادی و معنوی آن بهره مند می شود. در نظام حكیمانه اسلام، افراد جامعه كه متناسب با استعدادهایشان به فعالیت های گوناگون اقتصادی مشغول هستند، وظیفه دارند بخشی از اموال خود را در راه سودرسانی همگانی و رفع نیاز نیازمندان به مصرف برسانندزکات از مصادیق بارز صدقات است که به عنوان پشتوانه مالی برنامه های اجتماعی، در اصلاح ساختار جامعه و تطهیر زندگی، تزکیه نفوس و تألیف قلوب مردم، نقش به سزایی دارد.
کثرت وجود تعابیر بلند و عبرت آموز از قبیل بلا گردان فرد و جامعه، زمینه ساز نزول رحمت و برکت، عامل توسعه عمر و گسترش زندگی، تجارت مستقیم با خداوند، ذکر عملی و... که در لسان آیات و روایات، عمق باور مؤمنان و عرف جامعه، در شأن این واجب الهی، جاری و ساری است از جایگاه ویژه این عبادت اجتماعی و ضرورت اهتمام به آن خبر می دهد. این مقالة مختصر در این راستا احکام فقهی زکات از منظر قرآن وتفاسیر شیعه وسنی را تحلیل و بررسی می‌كند.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل 1- کلیات پژوهش
1-1- مقدمه
1-2- معنای زکات در لغت
1-3- معنای زکات در اصطلاح
1-4- فلسفة تشریع زكات در اسلام
1-5- نقش و اهمیت زکات  
1-5-1- زكات، مكمل آیین اسلامى
1-5-2- زکات، مایه برکت مال
1-5-3- رابطه زكات و تهذیب نفس
1-6- مصارف یا موارد هزینة زكات
1-7- شرایط وجوب زكات
1-8- آثار پرداخت زكات‏
1-8-1- آثار فردی پرداخت زکات‏
1-8-2- آثار اجتماعى پرداخت زکات‏
1-8-3- آثار ترك زكات
فصل 2- زکات در قرآن کریم
2-1- زكات از دیدگاه قرآن
2-2- فلسفه زكات در قرآن
2-3- نقش و  اهمیت انفاق در قرآن
2-4- نقش و  اهمیت زكات‏ در قرآن
2-5- قرآن و ستایش زکات دهندگان
2-6- تقسیم بندی آیات قرآن در مورد زکات
2-7- عوامل پرداخت زكات  از نظر قرآن
2-8- آثار پرداخت زكات از منظر قرآن
2-9- فوائد و فضایل زكات از نظر قرآن
2-10- قرآن و پاداش زكات
2-11- قرآن و ترغیب به پرداخت زكات
2-12- عوامل ترك زكات از نظر قرآن
2-13- كیفر ترك زكات از منظر قران
2-14- رابطه نماز با زکات
2-14-1- همراه بودن زكات با نماز‏  
2-14-2- دعوت نمازگزاران به انفاق در قرآن ‏
2-14-3- پیوستگی آیات نماز و زکات در قرآن کریم
فصل 3- زکات از نگاه شیعه  
3-1- زکات از دیدگاه شیعه
3-2- زكات در نعمت‏هاى مادّى و معنوى
3-3- فلسفه زكات در تشیع
3-4- اهمیت  پرداخت زکات در روایات معصومین
3-5- منابع یا موارد تعلق زكات در فقه شیعه
3-6- شرایط تعلق زكات
3-6-1- شرایط تعلق زكات غلات
3-6-2- شرایط تعلق زكات طلا و نقره
3-6-3- شرایط تعلق  زكات دام
3-7- فوائد پرداخت زكات از منظر روایات‏ معصومین
3-8- حکمت و فضایل زكات از منظر روایات معصومین
3-9- ادلّه وجوب زکات در روایات
3-10- زكات در روایات پیامبر (ص)
3-11- سیرة پیامبر اكرم در رابطه با زكات
3-12- كیفر تلخ ترك زكات در دنیا و آخرت‏ در  روایات
3-13- روایات امامان شیعه و مسئله زكات‏
3-14- زکات و انفاق از نظر امام حسن مجتبى (ع)
3-15- احکام زکات از نظر امام رضا(ع)
3-16- زكات در نهج البلاغه
3-17- احکام زكات از دیدگاه فقهای اسلامی
فصل 4- زکات از نگاه اهل سنت
4-1- مقدمه‏ ای بر فقه اهل سنت
4-2- زكات و انواع آن‏ در اهل سنت
4-3- منابع و شرایط وجوب زكات‏ در فقه اهل سنت
4-4- مصارف  زكات‏ در اهل سنت
4-5- زكات در فقه اهل سنت
فصل 5- تطبیق  و نتیجه گیری
5-1- تفاوت احکام زکات تشیع با اهل سنت
5-2- جمع بین روایات در باب زکات
5-3- ترویج  و آموزش احکام زکات
5-4- جمع بین روایات در باب زکات
فهرست منابع
فهرست جداول
جدول‏3 1 نصاب های زکات برای شتر
جدول‏3 2 نصاب های زکات برای گاو
جدول‏3 3 نصاب های زکات برای گوسفند
جدول‏4 1 نصاب های شتر برای زکات
جدول‏4 2 نصاب های شتر برای زکات
جدول‏4 3 نصاب های گاو برای زکات
جدول‏4 4 نصاب های گوسفند برای زکات



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:جمعه 23 آبان 1393-11:53 ق.ظ

پایان نامه بررسی نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی

بررسی نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی

قیمت:1450000ریال

    موضوع پایان نامه :

پایان نامه بررسی نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه:

یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها را در نیل‌به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد، کیفیت‌ رابطه‌ آنها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ که‌ با آنها سروکار دارند و همچنین‌با افکار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ که‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشعولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط بطور مفیدی‌ مستقر وبه‌ شکل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد.
 اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند. مدیران‌ ادارات به‌ دلایل‌ فوق‌، در تشکیلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسیس‌ دفتر، واحد یا بخشی‌ تحت‌عنوان‌ روابط عمومی‌ نموده‌اند تا از طریق‌ آن‌ ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرارنمایند و با آگاه‌ کردن‌، تشویق‌ و ترغیب‌ آنان‌، به‌ اهداف‌ مدیران‌، سریعتر، راحت‌تر و با هزینه‌ کمتر جامه‌عمل‌ بپوشانند. دست‌ اندرکاران‌ چنین‌ اداراتی‌ همه‌ روزه‌ در تلاشند تا با استفاده‌ از تکنیک‌ها وتخصص‌های‌ حرفه‌ روابط عمومی‌، به‌ گسترش‌ تفاهم‌ و ارتباط مؤثر بپردازند. توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی كه می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با كاركنان اقدام كند، بسیار حائز اهمیت است. 

آن چه در سال های گذشته متأسفانه به اشكال و صور گوناگونی باعث شده، روابط عمومی همچنان بی اثر و یا كم اثر جلوه كند، همانا اقتدارگرایی مدیران، رواج سیستم ارادت سالاری به جای شایسته سالاری، نگاه ابزاری به روابط عمومی، دانای كل جلوه دادن برخی مدیران، بیگانگی سازمانی و یا بیگانگی حرفه ای بسیاری از مسئولان، پایین بودن آگاهی بعضی از كاركنان و مدیران ارشد به اهمیت و نقش روابط عمومی بوده است. پایین بودن میزان مشارکت نیروهای متخصص در بخش‌های مختلف روابط عمومی به ویژه تهیه چارت متناسب و  شرح وظایف و نامشخص بودن جایگاه وظابف کارکنان روابط عمومی در تشکیلات سازمانی ،در برخی روابط عمومی‌ها در جایگاه بالایی قرار گرفته اند ووظایف خود  زیر نظر مدیریت ارشد انجام می دهند. برخی روابط عمومی‌ها زیر نظر مدیر دفتر فعالیت می‌کنند و برخی روابط‌عمومی‌ها زیر نظر معاونت‌ها به کارشان ادامه می‌دهند. 
طبیعتا این نامشخص بودن جایگاه باعث می‌شود روابط عمومی از اعتبار و صلابت لازم در درون سیستم برخوردار نباشد و این باعث تضعیف جایگاه و نهایتا تضعیف عملکرد آن‌ها می‌شود. نبود شناخت از فعالیت‌های روابط عمومی در بسیاری از سازمان‌ها وقتی وظایف روابط عمومی را از مدیران و کارکنان می‌پرسیم، وظایف را به یک سری کارها مثل برگزاری مراسم، توزیع روزنامه و پلاکارد تقسیم می‌کنند. حال آن‌که وظایف روابط عمومی خیلی بالاتر از این‌هاست و متولی اصلی ارتباطات در درون سازمان است. بنابراین چون شناخت نسبت به وظایف روابط عمومی‌ها نیست .
 هدف‌ از ‌ این‌ تحقیق،مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی ادارات   در خصوص  وظایف روابط عمومی ‌ می باشد‌ و در آن‌ ابتدا شرح‌ وظایف‌ عمومی‌ وسپس‌ جایگاه‌ سازمانی‌ آن‌ مورد بررسی‌ قرار می گیرد. در ادامه ‌به‌ روابط عمومی‌ مطلوب‌  پرداخته می شود.

فهرست مطالب:
فصل 1- کلیات تحقیق
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
1-4- اهداف تحقیق
1-5- سوالات تحقیق
1-6- فرضیات تحقیق
1-7- چارچوب نظری روابط عمومی
1-8- تعاریف واژه ها
فصل 2- ادبیات و مستندات تحقیق
2-1- روابط عمومی
2-2- تعاریف و مفاهیم روابط عمومی
2-3- ویژگی های روابط عمومی
2-4- اهمیت و ضرورت روابط عمومی در سازمان
2-5- اصول روابط عمومى
2-6- تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران
2-6-1- روابط عمومی در جهان
2-6-2- روابط عمومی در ایران
2-7- انواع روابط عمومی درسازمانها
2-7-1- انواع روابط عمومی درعصر امروز
2-8- جایگاه روابط عمومی در ایران
2-9- جایگاه روابط عمومی در سازمان ها
2-10- نقش های تعریف شده برای روابط عمومی
2-11- نقش روابط عمومی در سازمان ها
2-11-1- نقش آینده نگری
2-11-2- نقش تصمیم‌گیری روابط عمومی‌ در سازمان
2-11-3- نقش بحران ستیزی
2-11-4- نقش اعتبارسازی برای سازمان
2-11-5- نقش فرهنگ سازی
2-11-6- نقش روابط عمومی در ‌تبلیغات‌
2-11-7- نقش راهبردی و استراتژیک روابط عمومی در سازمان
2-11-8- نقش روابط عمومی در مشاوره به مدیران سازمان
2-11-9- نقش ارتباطی روابط عمومی در درون و برون سازمان
2-12- روابط عمومی و نفوذ در افکار عمومی
2-12-1- روابط عمومی و ارتباطات مردمی  
2-12-2- روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها  
2-13- اصول وظایف روابط عمومی
2-14- وظایف روابط عمومی
2-14-1- وظایف روابط عمومی‌ خارجی
2-14-2- وظایف روابط عمومی‌ داخلی‌
2-15- معیارهای روابط عمومی‌ مطلوب‌
2-16- ویژگیهای‌ کارشناسان روابط عمومی‌
2-16-1- ویژگی‌های‌ خاص‌ و اکتسابی‌ (اصلی‌)
2-16-2- ویژگی‌های‌ عمومی‌ و ذاتی‌ (فرعی‌)
2-17- تاثیر رفتار مدیران ارشد بر روابط عمومی
2-18- عوامل موثر بر توسعه جایگاه روابط عمومی
2-19- آسیب های فعالیت های کارکنان روابط عمومی
2-20- چالشها و مشکلات روابط عمومی در ایران
2-20-1- فقدان تئوری مستقل
2-20-2- آمیختگی تشکیلاتی
2-20-3- جایگاه روابط عمومی در میان سازمان ها
2-20-4- روابط عمومی و تبلیغات
2-20-5- مدیریت روابط عمومی
2-20-6- کارکنان و کارشناسان روابط عمومی
2-20-7- عدم برنامه ریزی
2-20-8- ضعف ساختار سازمانی در روابط عمومی ها  
2-21- راهکارها ی مناسب برای حل چالشهای روابط عمومی
2-22- عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی
2-23- تعامل و هم پوشانی وظایف روابط عمومی
2-24- راهکارهای توانمندسازی روابط عمومی ها  
2-25- پژوهش های انجام شده  
فصل 3- روش شناسی تحقیق  
3-1- روش تحقیق
3-2- جامعه آماری
3-3- نمونه و روش نمونه گیری
3-4- روش گردآوری اطلاعات
3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات
3-6- روش های تجزیه و تحلیل داده ها
فصل 4- تجزیه و  تحلیل اطلاعات
4-1- یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق
4-2- نحوه پاسخ گویی به سوالات
4-3- نحوه پاسخ گویی  به سوالات
4-4- نحوه پاسخ گویی  به سوالات
4-5- یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق
فرضیات تحقیق
فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادات
5-1- نتیجه گیری
5-2- پیشنهادات



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:جمعه 23 آبان 1393-11:49 ق.ظ

بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری و شخصیت با گرایش به اعتیاد

پایان نامه بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری و شخصیت با گرایش به اعتیاد

قیمت:1500000ریال

موضوع  پایان نامه :

بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری و شخصیت با گرایش به اعتیاد

جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مهندسی روانشناسی (علوم تربیتی)

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) + فایل PPT  + فایل PVC

چکیده  :

گرایش و اعتیاد به سوء مصرف مواد از موضوعات مهم در حوزه آسیب های اجتماعی است که ذهن و اندیشه بسیاری از محققین این حوزه را به خود مشغول کرده است.  در دهه های اخیر گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر موجبات نگرانی خانواده ها و برنامه ریزان کشور را فراهم نموده است.  چرا که باعث از دست رفتن بسیاری از منابع و نیروی انسانی می شود. 

 خانواده به عنوان کانونی که شخصیت نخستین کودک در آن شکل می گیرد نقش بسیار مهمی در گرایش به سوی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و یا سالم زیستی اعضای خانواده دارد.  در این راستا توجه به شیوه های فرزند پروری موثر در گرایش به سمت آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد نقش بسیار مهمی دارد.در این پایان نامه به بررسی رابطه بین شیوه های فرزند پروری و شخصیت در گرایش به سوی اعتیاد  پرداخته شده است. برای بررسی این موضوع از پرسشنامه شیوه های فرزند پروری بامریند که دارای 30 سوال که 10 سوال مربوط به شیوه فرزند پروری استبدادی، 10 سوال مربوط به شیوه فرزند پروری آزاد و  10 سوال مربوط به شیوه فرزند پروری مقتدرانه همگی با 5 گزینه کاملاً مخالف، مخالف، تقریباً مخالف، موافق و کاملاً موافق می باشد،  استفاده شده است.

 این پرسشنامه توسط 75 نفر از والدین معتاد که به مراکز ترک اعتیاد در طی سه ماه پاییز سال 1390 آمده بودند و 75 نفر از والدین شبیه والدین معتاد، پر گردیده است.  اطلاعات حاصل از پرسشنامه با استفاده از نرم افزارهای Ecell2007 و SPSS16 با آزمون T مستقل مورد تحلیل قرار گرفتند و مشخص گرددید که بیشتر از همه، ابتدا شیوه فرزند پروری مستبدانه که منجر به شخصیت وابسته به والدین، عزت نفس پایین و حساسیت بالا در فرزندان، سپس شیوه فرزند پروری آزاد یا سهل گیرانه که منجر به شخصیت ضعیف و شکننده، مسئولیت پذیری پایین، عدم قدرت تصمیم گیری و وابستگی به دیگران فرزندان می گردد، باعث گرایش به سوی اعتیاد شده است.

 و شیوه فرزند پروری مقتدرانه که منجر به دارای ثبات شخصیتی، اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی و پختگی بیشتردر مواجهه با مسائل زندگی در فرزندان می گردد، باعث کاهش گرایش به اعتیاد گشته است.


فهرست مطالب :

فصل 1-   خانواده و شیوه های فرزند پروری.. 1

1-1-   مقدمه........... 2

1-2-   خانواده 3

1-3-   تعریف خانواده 3

1-4-   چند وجهی بودن خانواده 3

1-5-   خانواده یک نهاد پویا 3

1-6-   خانواده نهاد اجتماعی و فرهنگی.. 4

1-7-   تعریف شیوه های فرزند پروری.. 4

1-8-   انواع شیوه های فرزند پروری و شخصیت همراه آنها 4

1-8-1-     والدین مستبد. 4

1-8-2-     والدین سهل گیر. 5

1-8-3-     والدین والدین قاطع و اطمینان بخش ( مقتدر) 5

1-9-   نقش خانواده در وقوع بزهکاری فرزندان.. 5

فصل 2-   اعتیاد و خانواده. 8

2-1-   تعریف اعتیاد. 9

2-2-   تاریخچه مواد مخدر 9

2-3-   علل و زمینه های اعتیاد. 9

2-4-   اعتیاد و خانواده 9

2-5-   تحقیقات انجام شده در زمینه اعتیاد. 10

2-5-1-     مروری بر پژوهش های انجام شده در جهان.. 10

2-5-2-     مروری بر پژوهش های انجام شده در ایران.. 11

2-6-   عوامل خطرو عوامل محافظت کننده 12

2-6-1-     عوامل خطر سوء مصرف مواد در خانواده 12

2-6-2-     عوامل محافظت کننده از سوء مصرف مواد در خانواده 14

2-7-   اثر بخشی شیوه های فرزند پروری در گرایش به اعتیاد. 16

2-8-   آموزش مهارتهای فرزندپروری هوشمندانه و موثر. 20

فصل 3-   فرضیه ها و روش انجام کار. 22

3-1-   ضرورت و اهمیت تحقیق.. 23

3-2-   تحقیقات انجام شده 23

3-3-   بیان مسئله. 24

3-4-   اهداف تحقیق.. 24

3-5-   روش تحقیق.. 25

3-6-   روش گردآوری اطلاعات... 25

3-7-   ابزار گرد آوری.. 25

3-8-   فرضیه ها 26

3-9-   پرسشنامه  شیوه های فرزند پروری بامریند. 26

فصل 4-   تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 29

4-1-   روش تحلیل اطلاعات... 30

4-2-   نحوه پاسخ گویی والدین به پرسشنامه. 30

4-3-   نحوه پاسخ گویی والدین به سوالات شیوه فرزند پروری استبدادی.. 35

4-4-   نحوه پاسخ گویی والدین به سوالات شیوه فرزند پروری آزاد. 39

4-5-   نحوه پاسخ گویی والدین به سوالات شیوه فرزند پروری اقتدار منطقی.. 42

4-6-   آزمون فرضیه ها 46

4-6-1-     فرضیات تحقیق.. 46

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 50

5-1-   نتیجه گیری.. 51

5-2-   پیشنهادات... 52

فهرست منابع.. 53

فهرست جداول :

جدول‏4‑1 توزیع سنی والدین.. 33

جدول‏4‑2 ترتیب والدین در خانواده خودشان.. 33

جدول‏4‑3 میزان تحصیلات والدین.. 33

جدول‏4‑4 نحوه پاسخ گویی به سوالات شیوه فرزند پروری  استبدادی.. 36

جدول‏4‑5  نحوه پاسخ گویی به سوالات شیوه فرزند پروری آزاد. 36

جدول‏4‑6 نحوه پاسخ گویی به سوالات شیوه فرزند پروری اقتدار منطقی.. 37

جدول‏4‑7 نتایج آزمون t استیودنت  زیر فرضیه اول.. 49

جدول‏4‑8 نتایج آزمون t استیودنت  زیر فرضیه دوم. 49

جدول‏4‑9 نتایج آزمون t استیودنت  زیر فرضیه سوم. 51

فهرست شکل­ها

شکل ‏4‑1 توزیع سنی والدین زن.. 34

شکل ‏4‑2 توزیع سنی والدین مرد. 34

شکل ‏4‑3میزان تحصیلات والدین زن.. 34

شکل ‏4‑4میزان تحصیلات والدین مرد. 35

شکل ‏4‑5 ترتیب والدین زن در خانواده خودشان.. 35

شکل ‏4‑5 ترتیب والدین مرد در خانواده خودشان.. 35

شکل ‏4‑7 نحوه پاسخ گویی به سوال فقط پیروی از والدین.. 38

شکل ‏4‑8 نحوه پاسخ گویی به سوال پررو تر شدن بچه ها در صورت توجه مشکلات بچه ها 38

شکل ‏4‑9 نحوه پاسخ گویی به سوال رفتار بچه ها کاملاً مطابق میل والدین.. 38

شکل ‏4‑10 نحوه پاسخ گویی به سوال انجام دستورات والدین  بدون چون و چرا از والدین.. 38

شکل ‏4‑11 نحوه پاسخ گویی به سوال فهماندن خیلی زود رئیس خانواده به بجه ها 39

شکل ‏4‑12 نحوه پاسخ گویی به سوال برخورد به شدت بجه ها در صورت مخالفت با نظر والدین.. 39

شکل ‏4‑13 نحوه پاسخ گویی به سوال توهین بودن  شوخی و بازی بچه ها در حضور والدین.. 39

شکل ‏4‑14 نحوه پاسخ گویی به سوال سرزنش نکردن بجه ها در صورت خطای آنها 40

شکل ‏4‑15 نحوه پاسخ گویی به سوال ترس  بچه ها از والدین.. 40

شکل ‏4‑16 نحوه پاسخ گویی به سوال سپاسگذاری بچه ها از سختگیریهای والدین در آینده 40

شکل ‏4‑17 نحوه پاسخ گویی به سوال اجازه انجام هر کاری به بچه ها از سوی والدین.. 41

شکل ‏4‑18 نحوه پاسخ گویی به سوال دخالت نکردن والدین در کارهای بچه ها 41

شکل ‏4‑19 نحوه پاسخ گویی به سوال آزاد گذاشتن بچه ها 42

شکل ‏4‑20 نحوه پاسخ گویی به سوال تصمیم گیری خانواده فقط با خواست بچه ها 42

شکل ‏4‑21 نحوه پاسخ گویی به سوال محدود نکردن رفتار و خواست بچه ها 42

شکل ‏4‑22 نحوه پاسخ گویی به سوال اجازه والدین به بچه ها برای تصمیم گیری در کارهای خودشان.. 43

شکل ‏4‑23 نحوه پاسخ گویی به سوال اجازه دادن والدین به بچه برای خارج شدن هر وقت از منزل 43

شکل ‏4‑24 نحوه پاسخ گویی به سوال باید اجازه داد تا بچه ها خودشان تجربه کنند. 43

شکل ‏4‑25 نحوه پاسخ گویی به سوال در مجالس و مهمانی باید بچه ها را آزاد گذاشت... 44

شکل ‏4‑26 نحوه پاسخ گویی به سوال بچه ها جدی و کوشا نخواهند مگر با سختگیری والدین.. 44

شکل ‏4‑27 نحوه پاسخ گویی به سوال گفتن دلایل تصمیم گیری والدین به بچه ها 45

شکل ‏4‑28 نحوه پاسخ گویی به سوال قانع کردن بچه از سوی والدین در محدودیت ها 45

شکل ‏4‑29 نحوه پاسخ گویی به سوال مطرح کردن آزادانه انتظارات بچه ها در خانواده 45

شکل ‏4‑30 نحوه پاسخ گویی به سوال راهنمای کردن بچه ها به جای تنبیه. 46

شکل ‏4‑31 نحوه پاسخ گویی به سوال نظر خواهی از بچه در تصمیم گیری خانواده 46

شکل ‏4‑32 نحوه پاسخ گویی به سوال اجازه ابراز نظرات خوب  بچه ها در خانواده 46

شکل ‏4‑33 نحوه پاسخ گویی به سوال گفتگو با بچه ها در صورت گرفتن تصمیم بر خلاف میل بچه ها 47

شکل ‏4‑34 نحوه پاسخ گویی به سوال گاهی اوقات والدین باید با بچه ها سازش کنند. 47

شکل ‏4‑35 نحوه پاسخ گویی به سوال تنبیه نشدن بچه ها در صورت مطرح کردن مشکلات خود. 47

شکل ‏4‑36 نحوه پاسخ گویی به سوال بهتر بودن نظرات بچه ها در بعضی هنگام. 48



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:جمعه 23 آبان 1393-11:30 ق.ظ

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر بدحجابی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه پاورپوینت

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر بدحجابی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

قیمت:1500000ریال

موضوع پایان نامه :

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر بدحجابی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه پاورپوینت

رشته علوم اجتماعی و جامعه شناسی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

پوشش برای مرد و زن با توجه به ویژگی های مربوط به جنسیت، هر كدام امری ضروری است كه هم از نظر ظاهر، وسیله ای برای حفاظت و هم از نظر باطن، موجب متانت می شود . دانشجویان به دانشگاه می‌آیند تا نه تنها فکر خود را بهبود بخشیده، دانش کسب کنند و مهارت‌هایی که در زندگی به انسان‌کمک خواهد نمود، بیاموزند بلکه شخصیت آنها در این کارخانه انسان سازی شکل خواهد گرفت.
 به عبارت دیگر دانشگاه دارای دوکارکرد تربیت و تعلیم می باشد که به مصداق ” و یزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه” وظیفه تربیتی آن بر جزء تعلیمی آن تقدم دارد. پوشش و آراستگی مردان و زنان فاکتورهای ارزشی مهمی هستند که مقام، مرتبه و شأن عقاید و اصول آنان را منعکس می‌کند. 
 بر همین اساس و نیز با توجه به این که دانشگاه ها بر اساس ضرورت‌های محیطی و ایمنی و آرامش روحی و روانی متناسب با کار، پایبندی به ضوابط خاص پوشش را می طلبند لذا در تمامی محیط های دانشگاهی در اقصی نقاط جهان چگونگی وضعیت ظاهری را برخاسته از شأن محیط علم و فرهنگ خاص محیط آموزشی دانسته و همه درمورد پرهیز از پوشش نامناسب اجماع نظر دارند. 
تحولات امروزی در سبک پوشش برخی دانشجویان موجب بروز برخی ناهنجاری ها از سوی آنان می‌شود. میل به خودنمایی یکی از ویژگی‌های انسان‌هاست. پدیده‌ی حجاب با لایه‌های مختلف فرهنگ، ارتباط تنگاتنگی دارد. دانش، آگاهی و معرفت مبانی‌ای هستند که می‌تواند در درون فرد تبدیل به اعتقاد و باور شود. تا اینجا تحول در حیطه‌ی ذهن اتفاق می‌افتد. بعد از اینکه تمایل برای انجام رفتاری در درون فرد به وجود آمد، بسته به شرایط محیطی، آن رفتار شکل می‌گیرد و به مرور تثبیت و در وجود فرد نهادینه و به فرهنگ تبدیل می‌شود. بنابراین اگر بخواهیم مقوله‌ی‌ پوشش زن و مرد به خصوص در سنین جوانی در جامعه به فرهنگی ماندگار تبدیل و به صورت ریشه‌ای‌تر حل و فصل شود، به گونه‌ای که با عوامل بیرونی دستخوش تغییر نشود، باید کلید این چالش را در لایه‌های فرهنگی جامعه دنبال کنیم.
 هدف
مقدمه
تعریف بدحجابی
تعریف اعتیاد
عوامل  بدحجابی از بعد ریشه های داخلی
عوامل  بدحجابی ازبعد جامعه شناختی
ریشه های فردی بدحجابی در میان دانشجویان
راهکارهای مقابله با بی حجابی
فرضیه های پژوهش
پیشینه پژوهش
روش کار
پرسشنامه پژوهش
روش تجزیه و تحلیل
فهرست منابع


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:جمعه 23 آبان 1393-10:57 ق.ظ

پروژه ساختمان مسکونی همراه با نماهای سه بعدی

پروژه ساختمان مسکونی همراه با نماهای سه بعدی

قیمت:50000ریال

    موضوع  :

    
        

            پروژه ساختمان مسکونی همراه با نماهای سه بعدی

    

         فرمت فایل: DwG

    پروژه کامل ساختمان مسکونی دو طبقه

    پلان ها

    نما ها

    مقطع ها

    پرسپکتیو ها

     



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:جمعه 23 آبان 1393-10:54 ق.ظ

پایان نامه آزمایشگاه مقاومت مصالح (تئوری و كاربرد)

پایان نامه آزمایشگاه مقاومت مصالح (تئوری و كاربرد)

قیمت:8500000ریال

    موضوع پایان نامه :

پایان نامه آزمایشگاه مقاومت مصالح (تئوری و كاربرد)

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

سختی یک ماده عبارت است از مقاومت آن ماده در برابر نفوذ جسم دیگر درون ماده. در صنعت سختی فلزات را به صورت مقاومت در برابر نفوذ جسم دیگر برروی فلز مورد نظر تعریف کرده آن را اندازه­گیری می­کنند. برای اندازه­گیری سختی، جسم سختی با شکل معین را بر روی فلز مورد نظر قرار داده و بروی آن نیرویی قراردادی وارد می­کنند و بر اساس اندازه و یا عمق اثر بجا مانده سختی را تعیین می کنند.

برای انجام آزمایش­های سختی روش­های متعددی وججود دارد که مقایسه­ی بین نتایج آنها مشکل است. زیرا جسم فرورونده، شرایط آزمایش و نحوه­ی وارد نمودن فشار یکسان نیست. معروفترین آزمون­های سختی عبارتند از: برینل، ویکرز و راکول. جدول زیر انتخاب نوع آزمایش مناسب برای مواد مختلف را نشان می­دهد.

فهرست عناوین :

فهرست عناوین.. ب‌

فهرست تصاویر. خ‌

آزمایش سختی.. 1

1-1 مقدمه. 2

1-1-1 آزمایش برینل.. 2

1-1-2آزمایش ویکرز 3

1-1-3 آزمایش راکول.. 4

1-2 روش انجام آزمایش.... 4

1-2-1 آزمایش برینل.. 4

1-3 خواسته های آزمایش.... 4

ضربه. 6

2-1 مقدمه. 7

2-1-1 مبانی و تئوری ضربه. 7

2-1-2 محاسبه ی ضریب تراکم(مقاومت جسم در برابر ضربه) 9

2-1-3 دستگاه آزمایش.... 10

2-2 دستورکار آزمایش.... 10

2-3 خواسته های آزمایش.... 11

خستگی.. 12

3-1 مقدمه. 13

3-1-1مبانی بارگذاری خستگی: 13

3-1-2دستگاه آزمایش.... 17

3-2دستورکار آزمایش.... 18

3-3 خواسته های آزمایش.... 19

تیر. 20

4-1 مقدمه. 21

4-1-1 تئوری.. 21

4-1-2 انحراف تیرها 22

4-2 دستورکار آزمایش.... 22

4-2-1 مطالعه ی خیز در تیر دوسر مفصل.. 22

4-2-2 تیر یکسرگیردار و یک بار متمرکز به سر تیر. 23

4-2-3 بررسی اصل جمع آثار قوا 24

4-3 خواسته های آزمایش.... 24

خمش نامتقارن.. 25

5-1 مقدمه. 26

5-1-1 تئوری.. 26

5-2 دستورکار آزمایش.... 29

5-2-1 معرفی دستگاه 29

5-2-2 روش آزمایش.... 31

5-2-3 اصلاح اعداد. 33

5-3 خواسته های آزمایش.... 33

خیز تیرهای منحنی.. 34

6-1مقدمه. 35

6-1-1 تیر نیم دایره ی کنسولی با بار قائم تنها 35

6-1-2 تیرربع دایره کنسولی با بار قائم در انتها 36

6-2 روش آزمایش.... 36

6-3 دستورکار انجام آزمایش.... 36

6-4 خواسته های آزمایش.... 37

آزمایش پیچش ارتجاعی.. 38

7-1-مقدمه. 39

7-1-1مبانی تئوری پیچش.... 39

7-1-1-1 محاسبه ی تنش برشی.. 39

7-1-1-2 محاسبه ی تغییر شکل برشی- زاویه ی پیچش.... 40

7-2 دستگاه آزمایش.... 40

7-3 آزمایش اول.. 41

7-3-1 روش انجام آزمایش.... 41

7-4 آزمایش دوم. 42

7-4-1 روش انجام آزمایش.... 42

7-5 آزمایش سوم. 42

7-5-1 روش انجام آزمایش.... 42

7-6 آزمایش چهارم. 43

7-6-1 روش انجام آزمایش.... 43

7-7 آزمایش پنجم.. 43

7-7-1 روش انجام آزمایش.... 43

7-8 خواسته های آزمایش.... 44

آزمایش پیچش مقاطع جدارنازک... 45

8-1 مقدمه. 46

8-1-1 تئوری پیچش مقاطع توخالی جدارنازک... 46

8-2 دستگاه آزمایش.... 46

8-3روش آزمایش.... 47

8-3-1 اهداف آزمایش.... 47

8-4 دستور کار انجام آزمایش.... 47

8-5 خواسته های آزمایش.... 48

پیچش پلاستیک.... 49

9-1 مقدمه. 50

9-1-1 هدف... 50

9-1-2 تئوری آزمایش.... 50

9-1-3 دستگاه آزمایش.... 52

9-1-4 کالیبراسیون دستگاه 52

9-2 روش آزمایش.... 53

9-2-1 روش قراردهی نمونه روی دستگاه 53

9-2-2 روش بارگذاری نمونه. 54

9-3 خواسته های آزمایش.... 55

آزمایش کشش.... 56

10-1 مقدمه. 57

10-1-1 مبانی و تئوری کشش.... 57

10-1-2 نقاط مهم منحنی تنش-تغییر طول نسبی.. 59

10-1-3 دستگاه آزمایش.... 60

10-2 روش آزمایش.... 61

10-2-1 هدف آزمایش.... 61

10-2-2 دو نکته ی مهم در انجام آزمایش شکست... 61

10-3  دستور کار انجام آزمایش.... 61

10-4  خواسته های آزمایش.... 62

کمانش تیر اویلری.. 63

11-1 مقدمه. 64

11-3 تئوری آزمایش.... 65

11-4 توضیح دستگاه آزمایش.... 65

11-5 شرح آزمایش.... 66

11-6 خواسته های آزمایش.... 66

مخزن جدار ضخیم تحت فشار داخل.. 68

12-1 مقدمه. 69

12-3 مبانی و تئوری آزمایش مخزن جدار ضخیم تحت فشار داخل.. 70

12-4 دستگاه آزمایش.... 71

12-5 روش آزمایش.... 72

12-6 خواسته های آزمایش.... 75

منابع.. 76

فهرست تصاویر

شکل 1 آزمایش برینل برای تعیین سختی جسم.. 3

شکل 2 آزمایش برینل.. 3

شکل 3 منحنی تنش کرنش برای مواد نرم و سخت... 8

شکل 4 تغییرات سفتی با دمای فولاد در آزمایش Charpy. 8

شکل 5 آزمایش ضربه برای مواد مختلف... 9

شکل 6 مولفه های آزمایش ضربه. 10

شکل 7 دستگاه آزمایش ضربه. 10

شکل 8 نمونه های شکسته شده براثر خستگی.. 13

شکل 9 بارگذاری فنر با مقدار متوسط تنش غیر صفر. 14

شکل 10 اصول تست خستگی (Rotary Bending) 15

شکل 11 آزمایش Wohler 15

شکل 12 نمودار خستگی برای مواد آهنی و غیرآهنی.. 16

شکل 13 روابط مختلف ضریب اطمینان عمر خستگی.. 16

شکل 14 ابعاد نمونه. 17

شکل 15 دستگاه آزمایش خستگی.. 18

شکل 16 تیر تحت خمش.... 21

شکل 17 تیر تحت بارگزاری.. 22

شکل 18 تیر یک سر گیردار 23

شکل 19 انواع پروفیل های مختلف... 26

شکل 20 سیستم مختصات پروفیل.. 26

شکل 21 تغییرات گشتاور خمشی.. 27

شکل 22 تغییرات تنش در مقطع تیر. 27

شکل 23 خط خمش تیر. 27

شکل 24 مختصات محلی مقطع پروفیل.. 28

شکل 25 دستگاه خمش نامتقارن.. 30

شکل 26 روش نصب صحیح ساعت ها 31

شکل 27 روش محاسبه نیروی وارده بر تیر. 33

شکل 28 تیر نیم دایره ی کنسولی.. 35

شکل 29 تیر ربع دایره ی کنسولی.. 36

شکل 30 میله تحت پیچش.... 40

شکل 31 تفاوت محل اعمال بار و نصب ساعت... 40

شکل 32 دستگاه پیچش الاستیک.... 41

شکل 33 پیچش در مقاطع توخالی.. 46

شکل 34 مفهوم کلی دستگاه آزمایش پیچش مقاطع توخالی.. 47

شکل 35 میله تحت پیچش.... 50

شکل 36 میله ی تحت پیچش و زاویه ی ایجاد شده 51

شکل 37 دستگاه تست پیچش.... 52

شکل 38 نمونه منحنی کالیبراسیون تست پیچش.... 53

شکل 39 دستگاه تست پیچش.... 54

شکل 40 نمونههای تحت آزمایش کشش.... 57

شکل 41 منحنی تنش کرنش و نقاط مهم آن.. 59

شکل 42 دستگاه آزمایش کشش.... 60

شکل 43 دستگاه آزمایش کمانش.... 64

شکل 44 شرایط تکیه گاهی مختلف آزمایش کمانش.... 65

شکل 45 کمانش در شرایط تکیه گاهی مختلف... 66

شکل 46 نحوه ی قرار گیری کرنش سنج ها در شعاع. 70

شکل 47 توزیع تنش در مخزن جدار ضخیم، به ترتیب از راست:محوری، شعاعی،مماسی.. 70

شکل 48 منحنی تنش کرنش تجربی و تحلیلی.. 71

شکل 49 طرحواره دستگاه 72

شکل 50 دستگاه آزمایش سیلندر جدار ضخیم به تفکیک اجزا 72

شکل 51 نرم افزار دستگاه و کالیبره کردن آن.. 73



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:جمعه 23 آبان 1393-10:44 ق.ظ

بررسی اثربخشی آموزش شیوه های خود کنترلی و مهارت های ارتباطی بر کاهش پرخاشگری در بین پسران دانش آموز

بررسی اثربخشی آموزش شیوه های خود کنترلی و مهارت های ارتباطی بر کاهش پرخاشگری

قیمت:1200000ریال

    موضوع پایان نامه :

   بررسی اثربخشی آموزش شیوه های خود کنترلی و مهارت های ارتباطی بر کاهش پرخاشگری در بین پسران دانش آموز

   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مشاوره و راهنمایی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

   

   

   چکیده :

    بی تردید، شیوع پرخاشگری  در میان نوجوانان، موجب نگرانی بسیاری از خانواده ها، اولیا، مربیان و مسؤولان کشور است.گسترش روزافزون این نابهنجاری رفتاری در شکل های گوناگون، بر زندگی فردی و اجتماعی انسان ها تاثیرات منفی گذاشته و آرامش و احساس ایمنی را مورد تهدید قرار می دهد. بحث پرخاشگری ، از موضوعات مهم جامعه محسوب می شود و اثرات احتمالی پرخاشگری بر دانش آموزان  از دیرباز مورد توجه محققان بوده است. هدف از این تحقیق بررسی اثربخشی آموزش شیوه های خودکنترلی و  مهارت های ارتباطی بر کاهش پرخاشگری در بین پسران دانش آموز  می باشد به این منظور محقق 180 دانش آموز که پرخاشگریشان مورد تأیید مدیران، معاونان و معلمان بود، پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ را تكمیل كردند. از بین این دانش آموزان60 نفر كه نمره پرخاشگری انها در انحراف معیار بالاتر از میانگین بود، به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند و به صورت تصادفی به دو گروه 30 نفری آزمایش و گواه تقسیم شدند. مورد بررسی قرار گرفتند برای تحلیل داده ها از آمار توصیفی میانگین و انحراف معیار با حداقل و حداکثر نمره ،و ازتحلیل کواریانس  استفاده شد.

نتایج این تحقیق‌ نمایانگر آن بود که روش آموزش گروهی مدیریت خشم و مهارت های ارتباطی برپرخاشگری مؤثر است در این میان آموزش گروهی مهارت های ارتباط مؤثرتر ازمدیریت خشم می باشد و ارائه راه حل اساسی کاهش رفتار پرخاشگرانه دوران نوجوانی است.

   

   کلمات کلیدی: شیوه های خود کنترلی، مهارت های ارتباطی،پرخاشگری

   

   

    فهرست مطالب :

   فصل 1-   کلیات تحقیق‌

   مقدمه

    بیان مسئله.

    اهمیت و ضرورت مسئله

   اهداف تحقیق..

     سوال های تحقیق..

   فرضیات تحقیق..

    تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق..

   فصل 2-   ادبیات پیشینه تحقیق‌...

   تعریف خشم..

    تعریف پرخاشگری..

    انواع پرخاشگری..

    مبانی نظری پرخاشگری..

   تئوری رفتار غریزی فروید            

   تئوری بیولوژی..            

   نظریه ناکامی – پرخاشگری..              

   نظریه یادگیری اجتماعی..            

    دیدگاه شناختی..                

    نظریه پرخاشگری- پرخاشگری..              

    علل و عوامل  موثر بر پرخاشگری نوجوانان.

    تفاوت های جنسیتی..                  

   عوامل خانوادگی پرخاشگری..                      

   عوامل محیطی (اجتماعی – فرهنگی)                    

   علل اجتماعی                    

    ارتباط پرخاشگری با مؤلفه های شخصیت..          

   مهارت های ارتباط موثر با دیگران..

   راهبردهای رابطه موثر با دیگران..

   مهارت های خودكنترلی رفتاری در نوجوانان..

   احساس مسئولیت در نوجوانان..            

    نقش و ضرورت خود كنترلی              

   بسترهای خود كنترلی..      

    خود كنترلی و ارزش و كرامت نوجوانان          

   فرآیند تغییر رفتار از طریق آموزش خودکنترلی رفتار

    یادگیری مسئولیت پذیری              

   مؤلفه های خودکنترلی رفتار            

   شیوه ها و راهکارهای کنترل پرخاشگری در نوجوانان دانش آموز

   مطالعات انجام شده داخلی و خارجی..

   فصل 3-  روش تحقیق...

    روش تحقیق..

    جامعه آماری..

   نمونه و روش نمونه گیری..

    ابزارهای تحقیق‌..

    نحوه اجرای تحقیق..  

   روش های آماری بکار رفته.

   فصل 4-   یافته های تحقیق...

    یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق..

    یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق..

   فصل 5- بحث و نتیجه گیری..

    نتیجه گیری..

     پیشنهادات...

   فهرست منابع..



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 




  • تعداد صفحات :43
  • ...  
  • 8  
  • 9  
  • 10  
  • 11  
  • 12  
  • 13  
  • 14  
  • ...  
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات